پیام تسلیت امام خامنه ای در پی در گذشت مرحوم آیت‌‌الله سید اسماعیل هاشمی

پیام تسلیت امام خامنه ای در پی در گذشت مرحوم آیت‌‌الله سید اسماعیل هاشمی

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید اسمعیل هاشمی، از اعضاء مجلس خبرگان پیام تسلیتی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صادر گردید.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم‌
رحلت عالم جلیل‌القدر و مجاهد مرحوم آیت‌الله آقای حاج سید اسمعیل هاشمی را که عضو مجلس خبرگان و از اعلام برجسته‌ی اصفهان بودند به مردم عزیز و علم‌پرور و انقلابی اصفهان، مخصوصاً به علمای اعلام و آیات و فضلا و روحانیون آن استان و همچنین به بازماندگان و فرزندان محترم ایشان صمیمانه تسلیت می‌گویم. این روحانی بزرگوار از جمله‌ی زبدگانی بودند که در دوران نظام اسلامی با حس مسؤولیت‌شناسی عمیق و با آگاهی و پرهیزگاری ویژه‌ی علمای ربانی، خدمات ارزنده‌ای به انقلاب اسلامی و حرکت عظیم ملت ایران تقدیم نمودند. همت بلند و عزم راسخ این سلاله‌ی اطهر، نمونه‌های زیبایی از حضور در مقاطع و مواقف حساس نظام جمهوری اسلامی ارائه نموده است و درگذشت ایشان در هنگام ادای مسؤولیت مهمی که لازمه‌ی عضویت در مجلس خبرگان است، آخرین شاهد بر این خصوصیت ممتاز و برجسته است. از خداوند متعال علو درجات آن عالم عامل و تسلای بازماندگان و دوستان و ارادتمندان ایشان را مسألت می‌نمایم.
سید علی خامنه‌ای‌
  20 شهریور 78

دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مفاخر،مشاهیر ،هنرمندان و فرهیختگان شهرستان مبارکه
به کوشش: فرامرزمیرشکار مبارکه

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات