باید مشاهیر و بزرگان شهرستان مبارکه را به جوانان و نسل های بعد معرفی کنیم.

باید مشاهیر و بزرگان شهرستان مبارکه را به جوانان و نسل های بعد معرفی کنیم.

به گزارش ایرنا :مهدی سلیمانی  فرماندارسابق شهرستان مبارکه (ومدیرکل فعلی  اتباع استانداری اصفهان): باید مشاهیر و بزرگان شهرستان را به جوانان و نسل های بعد معرفی کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه ابتدا یک تعریف درست و روشن از مفاخر مدنظر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ارائه شود بر ضرورت بازشناسی مفاخر شهرستان در قالب ارائه کتاب و توزیع بروشور و برپایی بزرگداشت و همایش ها از طریق نهادهای فرهنگی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه مبارکه در حوزه فرهنگی و اجتماعی دارای جایگاه خاص در استان اصفهان است و باید مفاخر علمی و دینی، ورزشی و... شناسایی شوند، تصریح کرد: اگر مشاهیر و مفاخر خود را معرفی نکنیم، آرام آرام هویت مان را از دست خواهیم داد و جوانان ما دچار خلاءفرهنگی خواهند شد.

سلیمانی تجلیل و تکریم از بزرگان فرهنگ، هنر و دانش شهرستان را که در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی و مدیریتی اثربخش بوده اند، اقدامی لازم برای شورای فرهنگ عمومی عنوان کرد و افزود: باید در کنار بازشناخت مفاخر گذشته و معرفی آن ها به جامعه امروز، به مفاخر زنده نیز به درستی توجه شود.

وی مردم را متولی اصلی بخش فرهنگ دانست و اظهار کرد: باید طوری برنامه ریزی کرد که مردم نیز در برنامه های فرهنگی حضور داشته و سهیم باشند.

سلیمانی گفت: دشمن دیگر از طریق جبهه نظامی وارد عمل نمی شود چرا که می داند از این طریق نمی تواند به ایران ضربه بزند بلکه جبهه خود را عوض کرده و از طریق فرهنگ وارد عمل شده است و تحقق شعار سال می تواند دشمن را شکست دهد.


دیدگاه‌ها (۱)

حسین جعفری

۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۴:۱۸
لطفا اقای سید محمد جواد موسوی مبارکه ای را  اضاف کنید
ایشان در کنکور سراسری رتبه3کشوری داشتند که در سطح شهرستان و استان و کشور درخشیدند وباعث افتخار شدند

پاسخ:

۳۰ تیر ۹۴، ۱۹:۲۲
سلام
ضمن تشکرازعنایت شما صفحه ویژه اقای سیدمحمدجوادموسوی ایجادشد


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مفاخر،مشاهیر ،هنرمندان و فرهیختگان شهرستان مبارکه
به کوشش: فرامرزمیرشکار مبارکه

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات