دوستت دارم به زبان مادری، مهردادباقری

دوستت دارم به زبان مادری، مهردادباقری

منتشر شد......

"دوستت دارم به زبان مادری"

مهرداد باقری

"نشر مایا"

بیست و نهمین دوره ی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت ماه ۹۵ واقع در شهر آفتاب، غرفه ی انتشارات مایا

 
 

بخوان شعرهایی را که خواندنشان 

 تو را به گورستان قلبت میکشاند

بی شک از من سراغ میگیری

هر روز و هر شب

گوگل را به معجزه وا می داری

تا شاید بفهمی در کجای این کره ی خاکی 

ِ شعرهایم را بدون مجوز قلبت 

اینگونه منتشر کرده ام...

 

یک جلد از تنهایی من / از مجموعه شعر " دوستت دارم به زبان مادری ، نشر مایا"

 

دیدگاه‌ها (۲)

ریحانه بهرامی

۱۸ بهمن ۹۵ ، ۱۸:۵۱
باعرض سلام و خسته نباشید
من با این کتاب توسط یکی از اقوام شما آشنا شدم
با اینکه خودم نویسنده هستم و کتاب های زیادی را خوندم
اما مطمنم این بهترین کتابی بود که در طول زندگیم دیدم
هرچقدر میخونمش عطش بیشتری برای دوباره خوندنش دارم!!!
با آرزوی موفقیت در تمام مراحل زندگی برای شما نویسنده وشاعر عزیز

سیّد محمد جعاوله

۱۴ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۵:۴۴
خوب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مفاخر،مشاهیر ،هنرمندان و فرهیختگان شهرستان مبارکه
به کوشش: فرامرزمیرشکار مبارکه

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات