وصیت نامه  پاسدار شهید ابوالقاسم رضائی

وصیت نامه پاسدار شهید ابوالقاسم رضائی

وصیت نامه

بسم الله الرحمن الرحیم

با یاد خدا وبنام خدا وبرای خدا سخنم را آغاز می کنم .با درود وسلام بیکران به پیشگاه منجی بشریت آقا امام زمان ونایب بر حقش امام خمینی وبه امید پیروزی حق بر باطل و گسترش پرچم پرطنین عدل اسلامی در سرتاسر دنیا.

(  ربّنا افرغ علینا صبرا وثبت اقدامنا ونصرنا علی القوم الکافرین )

پروردگارا به من حقیر صبر عطا فرما وگامهایم را استوار کن تا بتوانم در برابر دشمن سفاک مقاومت کنم وخداوندا از تو می خواهم که بر قوم کفار پیروز گردانی . پروردگارا مرا از بندگان صالح واز سربازان خودت قرار بده زیرا بندگان صالح وسربازان تو هیچ خوف واندوهی در دل ندارند . بارالها اگر چه می دانم معصیت کرده ام وگناهان من قابل بخشش نیست اما از تو می خواهم که در روز حساب با کرمت با من رفتار کنی نه با عدالت زیرا اگر بخواهی با عدالت با من رفتار کنی من براستی سر افکنده هستم. اما پیام من به امت حزب الله این است که من نمی خواهم پیامی بدهم برای این امت ستمدیده واسلامی زیرا کوچکتر از آنم که بتوانم با زبان قاصر وکلام ناقص حرفی بزنم فقط از شما امت حزب الله می خواهم که قدری وصیت نامه های شهدا را مطالعه کنید زیرا امام عزیزمان فرموده اند. برادران وخواهران عزیز هرگز دست از امام عزیز برندارید ودنباله رو آنها باشید .

واما پیامم به مادر عزیزم که با چه زحمات بسیاری مرا بزرگ کرد مادرم بحمدالله توانستید آنطور که انتظار میرفت مرا تربیت کنید . ولی مادرم من هرگز نمی توانم با زبان قاصر خود از شما تشکر کنم وامید وارم مرا حلال کنید .مادرم شما آرزوهایی داشتید وهمیشه آن که روزی در جشن عروسی من شادی کنید .امیدوارم الان هم که به سوی جبهه رفته ام وخدا هم من را به سوی خودش خوانده است همانقدر که در آن روز خوشحال می شدید  خوشحال بشوید . واما براردان وخواهران عزیزم شما مصیبتها وسختیها کشیده اید وبا آنها برخورد داشته اید ودر همه موارد بردبار بوده اید . امیدوارم که در مرگ من نیز صبور وبردبار باشید زیرا خداوند در قرآن به صابرین بشارت داده است .در هر حال همیشه پیرو دین باشید ومانند کوه در مقابل سختی ها ومشکلات استوار باشید وهمواره پشت انقلاب وامام عزیز باشید . در پایان از همه  اهل فامیل وهمه شما پوزش می طلبم .والسلام : برادر شما ابوالقاسم رضائی

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار                                 از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر افـــــــــزا

رزمندگان اسلام در جنگ حق وباطل پیروزشان بگردان                                              زیارت کربلا نصیبشان بگـــــردان


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مفاخر،مشاهیر ،هنرمندان و فرهیختگان شهرستان مبارکه
به کوشش: فرامرزمیرشکار مبارکه

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات