اشنایی با حجت الاسلام والمسلمین  محمد جواد محمدی.امام جمعه مبارکه

اشنایی با حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد محمدی.امام جمعه مبارکه

زندگینامه حضرت حجت الاسلام والمسلمین محمدی

در ادامه مطلب می توانید مشروح کامل این زندگینامه را مطالعه بفرمایید

در خرداد ماه 1347 در شهر قهدریجان اصفهان و در بیت علم و فضیلت به دنیا آمد. پدر ایشان مرحوم آیت الله حاج شیخ ابوالقاسم محمدی از علمای طراز اول اصفهان و از مدرسین عالیمقام حوزه علمیه قم بودند. ایشان پس از گذراندن دوره ابتدایی، در سال 1358 به همراه خانواده به قم عزیمت و تا سال 1386 در قم اقامت داشته اند. سال اول دبیرستان به عضویت بسیج در آمده و اولین بار در سال 1362 در سن 15 سالگی عازم جبهه های جنگ شد و در عملیات والفجر 10 به درجه جانبازی نائل آمد.

پس از اخذ دیپلم در رشته اقتصاد وارد حوزه علمیه قم شدند و با عنایات ویژه الهی و لطف ائمه اطهار و نبوغ و استعداد ویژه، ابتدا به عنوان شاگردی ممتاز و سپس به عنوان استادی حاذق و توانمند مشغول فعالیتهای علمی و پژوهشی شدند به شکلی که اکثر دروس حوزه را تا سطح عالی آن تدریس می نمود در همین زمان بعنوان مشاور در مدارس علمیه فعالیت و در رشته روانشناسی تحصیل می نمود. دروس خارج از حوزه را از محضر بزرگانی همچون حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، سبحانی، جوادی آملی و تبریزی(ره) استفاده نمودند. در طول این سالها علاوه برتدریس در حوزه و دانشگاه، از فعالان عرصه فرهنگ و سیاست در جامعه، حوزه ها و دانشگاه ها بودند. در سال 1385 به عنوان مدیر کل فرهنگی دفاتر نهاد رهبری در دانشگاه های کشور به تهران عزیمت کرد و در سال 1386 با تقاضاهای مردمی و مسئولان منطقه و همراهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و همچنین احساس تکلیف خدمت گذاری، امامت جمعه شهر قهدریجان را پذیرفت و منشأ خدمات ارزشمندی در شهر و منطقه بوده اند.

ایشان در تاریخ 1391/2/20 توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان اصفهان به عنوان امام جمعه جدید شهرستان مبارکه معرفی شدند.


دیدگاه‌ها

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مفاخر،مشاهیر ،هنرمندان و فرهیختگان شهرستان مبارکه
به کوشش: فرامرزمیرشکار مبارکه

آخرین مطلب
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات